Zaproszenie do składania ofert

11/06/2021

Opis zamówienia:

Demontaż obecnie zamontowanych rolet oraz dostawa i montaż nowych:

  • 16 okien trzyskrzydłowych (2 szt. o wymiarze 87x158 cm; 1 szt. o wymiarze
    58x158 cm), rolety dzień/noc zawieszone na skrzydle 

Miejsce montażu: 11 Sal chorych, Kuchnia oddziałowa, Pokój Ordynatora, Pokój Profesora, Pokój Pielęgniarek i Pokój Oddziałowej)

  • 1 okno trzyskrzydłowe (2 szt. o wymiarze 87x158 cm; 1 szt. o wymiarze 58x158 cm), rolety dzień/noc z materiału podgumowanego

Miejsce montażu: Pokój Zabiegowy

Kolor rolet: ciemny szary

Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po uprzednim kontakcie pod numerem telefonicznym:  + 32 621 20 11

 

Termin składania ofert: do 14.06.2021 r. godzina 13:00  na adres e-mail nwilk@zco-dg.pl (prosimy o uzupełnienie załączonego Formularza Cenowego)

Termin realizacji: 7 dni roboczych od otrzymania zlecenia

Forma płatności: przelew 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT

 

 

 

……..............................              

(miejscowość, data)         

…………………………………..

       ( pieczątka wykonawcy)

 

                                                                                                                FORMULARZ OFERTY

 

na usługę:

Wymiany rolet okiennych (demontaż obecnie zamontowanych oraz dostawa i montaż nowych) na Oddziale Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w Zagłębiowskim Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

I.  Zamawiający:

 

Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny

Im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

ul. Szpitalna 13,

41-300 Dąbrowa Górnicza

KRS: 0000054321 NIP 629-21-15-781 REGON 000310077 

 

 

II. Nazwa i adres WYKONAWCY

 

Nazwa: .......................................................................................................................................................

z siedzibą w : miejscowość ....................................... kod............................................................

adres: ul.........................................................................................................................................

NIP     ..............................................

REGON …………………………..

KRS ……………………………….

Nr rachunku bankowego: .............................................................................................................

tel/fax   ............................................................   email. …………………………………………

 

1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w kwocie:

 

cena netto:.....................zł/mc + podatek VAT:............. = cena brutto:....................zł/mc

 

Uwagi: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...

 

2. Zamówienie wykonamy w terminie: ……………………………….

 

3.  Oświadczamy, że:

 

a)      zapoznaliśmy się z przedmiotem zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,

b)      akceptujemy zaproszenie do składania ofert bez zastrzeżeń i w przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do wykonania zlecenia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego,

c)      uważamy się za związanych niniejszą ofertą w terminie 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert,

d)     posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności,

e)      posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia,

f)       znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

g)      nie podlegamy wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia

h)      w przypadku zlecenia realizacji części przedmiotu zamówienia wykonawcom – oświadczamy, że wyłącznie ponosimy wszelką odpowiedzialność za działanie podwykonawców jak za własne – bez jakichkolwiek ograniczeń w tym zakresie. Dotyczy to w szczególności: jakości dostarczanej usługi ich terminowości, BHP,
a także rozliczenia się z podwykonawcą za powierzone prace.

 

4. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:

1)      Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszeniu do niego zastrzeżeń,

2)      Wypełniony formularz ofertowy,

 

                                                                                  

 

 

 

 

 

 

  ...........................................................

podpis osoby/osób uprawnionej/ych                   

                                                                                              (pieczęć wykonawcy)