Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w&nbspDąbrowie&nbspGórniczej

Edytuj section 234
Edytuj block 296
Edytuj slot 297
Edytuj section 235
Edytuj block 297
Edytuj slot 298
Edytuj section 236
Edytuj block 298
Edytuj slot 299

Serwis infrastruktury krytycznej -Zaproszenie do składania ofert

2021-04-29

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

W związku z uruchomieniem procedury udzielenia zamówienia publicznego wraz z realizacją o wartości poniżej 130.000,00 zł. na serwis infrastruktury krytycznej w Zagłębiowskim Centrum Onkologii   Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, zapraszamy do składania ofert w następującym zakresie:

Specyfikacja usługi

1. Oferowana usługa musi być świadczona przez całą dobę w dni robocze.

2. Zgłoszenia serwisowe będą dokonywane przez uprawnione osoby po stronie Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i adres e-mail.

3. Usługą serwisową zostanie objęty następujący sprzęt:

     a) 2 fizyczne obudowy typu Blade BX900 wraz z wszystkimi komponentami.

             I) Obudowa BX900 nr 1:

                  1.) 3 serwery PRIMERGY BX924.

                  2.) 6 zasilaczy.

                  3.) 2 przełączniki Connection Blade1 PY CB Eth Switch/IBP 10Gb 18/8.

                  4.) UPS APC.

               II) Obudowa BX900 nr 2:

                     1.) 6 serwerów PRIMERGY BX924.

                     2.) 5 zasilaczy.

                     3.) 2 przełączniki Connection Blade1 PY CB Eth Switch/IBP 10Gb 18/8.

                     4.) UPS APC.

       b.) 1 macierz: Fujitsu DX90 S2 Fujitsu wraz z wszystkimi komponentami.

       c.) Biblioteka taśmowa LT2 Fujitsu Eternus LT S2 LT40.

4. Usługa serwisowa realizowana będzie w następującym zakresie:

      a.) Wymiana uszkodzonych lub wadliwych komponentów objętych zakresem usługi serwisowej.

      b.) Przegląd i konserwacja sprzętu objętego zakresem usługi serwisowej minimum raz w roku.

      c.)Aktualizacja oprogramowania firmware na komponentach objętych zakresem usługi serwisowej.

5. W przypadku zaistnienia problemu na styku sprzętu i oprogramowania, wykonawca przeprowadzi pełną analizę oraz diagnozę problemu

6. Czas reakcji na awarię 2 godziny, czas usunięcia awarii krytycznej 4 godziny

Usługi serwisowe świadczone będą bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego.

Terminy: